Followers

Wednesday 8 August 2012

welcome to my blog....

Assalamualaikum wbt...
Ramadhan kareem..buat semua pembaca,hari ni dah masuk hari yg ke 20,that's mean kita dah berada pada fasa terakhir ramadhan iaitu "itqun minannar"..smoga kita semua dijauhkan dari azab api neraka yg sangat pedih..amin ya robb..saya kira kali ini tidak ada perkongsianyang bermanfaat dari saya,tapi entry kali ini hanyalah untuk mengucapkan selamat datang kepada semua yang sudi singgah ke sini.Berjuta kemaafan dari saya kerana keserabutan blog ini yang tidak lain tidak bukan berpunca dari saya sendiri.Sangat malas nak design cantik2 ditambah pula dengan diri yang tak berapa pro dalam hal2 sebegini,jadi buat masa sekarang memang macam ni lah ghope blog nie,ntah pape je kan..tapi i.ALLAH akan diisi dengan pengisian dan perkongsian yang bermanfaat i.ALLAH,disamping untuk mengingatkan anda2 semua dan yang paling utamanya diri saya yang masih lagi fakir dari segi ilmunya.I.ALLAH dengan medium ini jugalah salah satu cara yang akan saya gunakan sebaik mungkin untuk mencapai misi saya iaitu "memburu kesempurnaan" biizniLLAH i.ALLAH.Segala perkongsian dari anda2 semua juga amatlah dialu-alukan .Sekian saja dari saya,jom sama2 kita pertingkatkan ibadah di bulan yang mulia ini dalam memburu malam al qadr..siiru 'ala barakatillah
wallahu 'alam..

No comments:

Post a Comment