Followers

Wednesday 15 August 2012

Ya ALLAH...

Bismillahirrahmanirrahim..

perkenankanlah ya ALLAH
Assalamualaikum...Salam akhir ramadhan,mudah mudahan kita semua dijauhkan dari azab api neraka yang sangat pedih lagi menyiksakan,sesungguhnya janji janji ALLAH adalah benar.Marilah kita sama sama memperbanyakkan doa bersempena dengan bulan yang mulia lagi penuh barakah ini..ya ALLAH kau perkenankanlah doa kami ..Ya ALLAH dibulan yang mulia ini aku memohon padaMU,kau ampunkanlah segala dosa dosaku,dosa kedua ibubapaku,dosa guru guruku,dosa seluruh ahli keluargaku serta dosa seluruh saudara  seagamaku ku ya ALLAH..ya ALLAH,kau selamatkanlah mereka dari bala bencana yang menyusahkan serta menyeksakan mereka ya ALLAH..Sesungguhnya hanya oadamu tempat aku meminta,tempat kami merayu,ya ALLAH,aku bersyukur dengan sepenuh kesyukuran diatas segala nikmat yang engkau kurniakan ya ALLAH,terutamanya nikmat ISLAM,IMAN DAN IHSAN yang engkau kurniakan ya ALLAH..Ya ALLAH,aku bersyukur diatas taufik dan hidayah yang engkau kurniakan kepada kami,aku memohon padamu ya ALLAH,setelah engkau memberi hidayah kepada kami maka janganlah pula engkau MEMESONGKAN hati hati kami ya ALLAH..Amin ya robbal alamiin..takabbaLLALLAH..

No comments:

Post a Comment